Przedstawiciele firmy Dove, tworząc najnowsza kampanię pod hasłem „Wybierz Piękno”, postanowili
odwiedzić pięć wybranych miast z całego świata: Szanghaj, Londyn, San
Francisco, Delhi i Sao Paulo. Cała akcja miała na celu pokazać, czy dostrzegamy
w sobie piękno.
Mieszkańcy
wybranych miast, którzy padli „ofiarą” kampanii firmy Dove, mieli do wyboru dwa wejścia do wybranego budynku. Nad jednym
widniał napis „Beautiful”, nad drugim
„Average”. Przeciętny człowiek, w
takim momencie czuje się przytłoczony i wybiera drugie wejście. Taki też był
efekt badania, lecz tylko z początku. Po jakimś czasie, znalazły się „śmiałe”
osoby, które pewnym krokiem przeszły przez drzwi z napisem „Beautiful”.
Każdy z nas dąży
do ideału. Jedni chcą przytyć, inni schudnąć, jednak „nie to jest piękne, co jest piękne, lecz to co się komu podoba”. Otoczeni
„idealnymi” ciałami i twarzami w mediach, czy potrafimy dostrzec własne piękno?
Czy człowiek przyznający się przed światem, że akceptuje siebie samego w 100%,
od razu musi być oskarżony o narcyzm i brak jakiejkolwiek skromności? Kampania
firmy Dove, jasno dała nam do
zrozumienia, że należy siebie akceptować w całej okazałości.
Marta.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz