środa, 2 października 2013

Być jak Cara


Nietypowa uroda modelki, która wchodzi na coraz wyższe stopnie zyskała już wielu fanów między innymi mnie. Myślę, że codzienność dostrzegła ją dopiero w momencie gdy została twarzą kampanii "Be Inspired" RESERVED w sezonie wiosna lato 2013. Marka znana jest wśród nas na co dzień, robimy tam wiele zakupów, ponieważ  ceny są przystępne, a produkty dobrej jakości, więc dziwne byłoby przejść obojętnie obok jej twarzy.




Brytyjska modelka aktualnie należy do grona najbardziej rozpoznawalnych, czego dowodem może być 17 miejsce w rankingu TOP 50 models na portalu models.com.
Sądzę, że znana jest nie tylko ze swojej pracy, ale także oryginalnego stylu, który prezentuje na ulicach. Nie jest typową modelką, która ubiera się tylko w marki najdroższe i  takie, które prezentuje w kampaniach reklamowych oraz na wybiegach. Na co dzień ubrana przykładowo w czapki Urban Flavours, koszulki z tzw. sieciówek, po prostu wieje przeciętnością! Ale jednak w tej przeciętności widzimy dobry uliczny brytyjski styl, o którym pisałam kiedyś w początkowych postach.




Wracając do kampanii "Be Inspired" wielu z nas zaintrygowała muzyka, która pojawiła się w reklamie telewizyjnej. Pozostawię Was z muzyką oraz całą reklamą, ponieważ mimo iż jest ona już stara, to została zrobiona na tyle dobrze, że cieszy oko. Czy nie tak powinny wyglądać spoty reklamowe?






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz